Brev:
Surdej og gærdej
15. november 2010
Alder:
8 mdr.
Surdej og gærdej
Kære Helen.
Har du en god opskrift på rugbrød til babyer? Er surdej eller gær bedst for en babys mave?
Min datter elsker i øvrigt dine havregrynsboller og propper munden med alt for store bidder med sine 4 tænder, så jeg må grave lidt af det ud, inden hun kløjes i det :-)
Kærlig hilsen
Nadja